wymogi

RAMPY NAJAZDOWE

Rampa najadowa jest urządzeniem wspomagającym przełaunek w obiektach pozbawionych rampy lub gdy załadunek odbywa się z poziomu placu lub posadzki wewnątrz hali.

Podstawowa charakterystyka techniczna:

- belki nośne wykonane z profili "IPE 200/240" ocynkowane na gorąco
- poprzeczne belki nośne, pozostałe belki nośne wykonane z profili "IPE 160/180"
- połączenia konstrukcji oraz akcesoriów mechanicznych skręcane śrubami gwarantującymi dobrą elastycznośc całej struktury
- podest najazdowy wykonany ze specjalnych wytrzymałych profili aluminiowych o strukturze antypoślizgowej
- łańcuchy bezpieczeństwa zabezpieczające przed nieoczekiwanym oddaleniem się pojazdu ładowanego
- gumowe koła używane do przemieszczania rampy na placu za pomocą wózka widłowego
- ograniczniki wzdłuż całej długości rampy zabezpieczające przed zjechaniem wózka z rampy
- wszystkie elementy stalowe cynkowane na gorąco

System regulacji:

- system pionowej regulacji wysokości najazdu za pomocą przekładni ręcznej
- ruchoma warga wjazdowa na rampę przylegająca do placu/posadzki
- ruchoma warga załadunkowa (aluminiowy podest załadunkowy) płynnie przystosowujący się do zmian wysokości skrzyni załadunkowej pojazdu

Opcje dodatkowe:

- system hydrauliczny regulacji pionowej zamiast ręcznego
- tunel kryjący całą długośc rampy najazdowej
- poręcze boczne
- najazd z profili stalowych

Rampy najazdowe

1. ruchoma warga najazdowa podnoszona, podzielona na dwie części dla lepszego przylegania do placu/posadzki
2. poręcze boczne stalowe (opcja)
3. struktura nośna ze stali cynkowanej na gorąco
4. podjazd z antypoślizgowych profili aluminiowych
5. nogi regulowane pionowo
6. aluminiowy podest załadunkowy poruszający się płynnie wraz ze skrzynią ładunkową pojazdu

Typ Szerokość Szerokość robocza Długość najazdu Długość części poziomej Nośność
KING 100 2200 mm 2000 mm 10000 mm 1600 8000 kg
KING 120 2200 mm 2000 mm 12000 mm 1600 8000 kg
KING 140 2200 mm 2000 mm 14000 mm 1600 8000 kg